Like this blog

zondag 13 februari 2011

Nail-art Contest


Al eerder schreef ik over een nail-art contest op Girlscene.nl. Inmiddels is de uitslag van de vorige opdracht bekend. Helaas heb ik niet gewonnen, maar dat weer houdt mij er niet van om de volgende opdracht weer mijn stinkende best te doen. Kijk verder voor de opdracht en mijn interpretatie ervan!




Dit keer is de opdracht om iets te maken in verband met 14 februari oftewel Valentijnsdag. Nu kun je natuurlijk je hele nagels vol met hartjes gaan lakken of een simpele rode nagellak zou ook volstaan. Toch heb ik voor iets anders gekozen en wel om er heel groot het thema van de dag op te schrijven, namelijk LOVE!

Ik heb mijn nagels eerst cream wit gelakt met nagellakje 46 van HerĂ´me Multi Nail Cover. Daarna heb ik met de spons techniek de bovenkant van mijn nagels licht roze gemaakt en mijn ringvinger geheel roze gelakt. De lak die ik hiervoor gebruikt heb is Hema long lasting Nailpolish nr. 12. Tenslotte heb ik van de Essence Colout & Go lijn nr. 10 Ready for action gebruikt om met een dot-pointer de letters op mijn nagels aan te brengen. De roosjes heb ik met een nail-stamper van W.I.C. aangebracht en naderhand iets bijgewerkt. Op mijn ringvinger heb ik nog een klein lipje gemaakt (op de foto iets minder goed te zien).

Voor mij word het morgen een gewone schooldag, maar hebben jullie nog speciale plannen?