Like this blog

woensdag 19 januari 2011

Forum wedstrijd


Even een korte blog vandaag. Ik kijk vaak op Girlscene.nl en dan vooral het forum. En ik heb nu maar besloten om mee te doen aan een 'Nail-art Contest'. Ik krijg een opdracht hoe ik mijn nagels moet doen en met die opdracht ga ik dan aan het werk. De eerste opdracht was Color en dit is wat eruit is gekomen:


Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik aan kleur denk schiet er bij mij gelijk een regenboog met van die wolkjes door mijn hoofd. Ik had dus al één nagel, maar om alle nagels zo te doen vond ik en niet mooi en erg veel werk. Na 'regenboog' bij google ingetikt te hebben zag ik een regenboog met allemaal sterretjes en hartjes erbij en toen is dit eruit gekomen. Nog een kaartje met mijn forum naam erbij en klaar was ik.

Door aan deze contest mee te doen, hoop ik wat vaker een nail-art design te maken en aan jullie te kunnen showen. Zelf vind ik het namelijk wel erg leuk, maar zonder een opdracht heb ik vaak niet zo veel ideeën. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en neem even een kijkje op het forum!