Like this blog

maandag 14 februari 2011

Mijn make-up Guru

Ook ik kan zo nu en dan wat hulp of inspiratie gebruiken bij het aanbrengen van mijn make-up. Op youtube kijk ik naar vele verschillende filmpjes over make-up, maar toch kom ik steeds weer terug bij één persoon. Zij heeft hele goede filmpjes voor beginners, maar ook wanneer je een wat gewaagdere look wil. Ze heeft vaak opdrachten voor bekende bladen en zo ook is de make-up voor de foto hier boven door haar gedaan. Weet je al wie ik bedoel...

Lisa Eldridge is mijn make-up Guru. Het mooiste vind ik dat ze meer dan eens haar eigen gezicht zonder make-up gewoon op de filmpjes laat zien. Ook zij is niet perfect, maar ze is niet bang om dit te laten zien. Wanneer je daarna het resultaat ziet is het gewoon super mooi.
Ze gebruikt vele verschillende producten van voor ons bekende, minder bekende, dure en goedkopere merken en vertelt hier eerlijk haar mening over. De mooiste look van haar vind ik de gouden smokey eye. Op dit moment ben ik dan ook opzoek naar een mooie metallic oogpalet.


Mocht je verder last hebben van onzuiverheden op je gezicht, dan bied dit filmpje ook een mooie uitkomst:

Leuk detail; in bijna in elk filmpje heeft ze een andere kleur nagellak op. Zij heeft dus net zo een grote liefde voor nagellak als ik (misschien wel groter ;D)

Neem dus even een kijkje op haar Youtube kanaal of kijk op haar blog voor fotoshoot met haar make-up of andere leuke info!

Naar welke filmpjes kijk jij echt altijd op Youtube?

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi, јust wanteԁ to mеntiοn, I lοved this articlе.
It waѕ helpful. Kееp οn postіng!


Chесk out my webрagе - amour-poemes.com

Een reactie posten