Like this blog

dinsdag 1 februari 2011

Gel liner Essence


Vandaag had ik een mailtje in mijn inbox met persfoto's van de nieuwste limited edition line van Essence. De lijn heet Whoom Booom en ligt vanaf maart van dit jaar in de winkels. Ik laat nog even niet alles zien, maar er is één ding wat ik niet voor jullie achter kon houden. Hier dus alvast een Sneak preview van de Whoom Booom collectie van Essence!



Ik hoop morgen de rest van de lijn  hierop te zetten, maar één ding moest ik nu gewoon al laten zien. In de Nothing Else Metals collectie van Essence zagen we hem al; de gelliner. Ik vind het echt een geweldige uitvinding. Niet alleen is het makkelijk aan te brengen, maar het blijft ook goed zitten en loopt niet snel uit (dit in tegenstelling tot liquid eyeliners).

In de nieuwe collectie zit dan ook een gel liner (althans daar ga ik vanuit, in het persbericht wordt het een cream eyeliner genoemd), maar niet één. Het is zelfs een heel paletje!
Het enige jammere vind ik de kleuren. Ik had liever een zwarte en een bruine erin gezien, in plaats van de groene en blauwe. Maar ik ben tevreden met wat ik kan krijgen en het past wel goed bij de rest van de lijn.

Het eyeliner paletje heet Kawoom nr. 01 en is vanaf 2,99 te verkrijgen.

Morgen de rest van de lijn!