Like this blog

donderdag 10 februari 2011

Enter Wonderworld


Alweer een tijdje terug kreeg ik de persmail van de nieuwste Limited Edetion line van Catrice. De lijn gaat Enter Wonderland heten en zal in mei en juni in de winkels liggen. Vlak voordat ik deze foto's ontving had ik de foto's van Essence gezien en ik kreeg dus alweer helemaal dat pop-art achtige gevoel erbij, maar niks was minder waar. De nieuwe lijn heeft allemaal leuke sprookjesachtige tinten. Benieuwd naar de foto's? Kijk dan snel verder...

Op de bovenste foto zie je de eyeshadow highlighter genaamd C10 Fairy Dust (Koetjie Koetjie :)). De adviesprijs hiervoor is 2,79 euro.



Verder zijn er weer drie leuk gekleurde lipglossjes. Ze heten C10 Forbidden Apple, C20 Snow White's Lips en C30 ALice's Hatter. Ik vind persoonlijk dat de prijs voor een lipglossje hiervan wel hoog is, namelijk 3,79 euro. Maar dan beloofd het je wel Sparkling Lips te geven die je door een kus binnen laten treden in Wonderland.
Er zit ook nog een highlightingpowder voor op je wangen bij. Deze heet wederom C10 Fairy Dust alleen heeft wel een hogere adviesprijs van 4,49 euro.
Ook is er gekozen om wederom oogschaduw duo's in de collectie te plaatsen. Persoonlijk vind ik de kleuren niet echt bijzonder en kunnen je dit buiten een LE om ook krijgen. Ze matchen niet helemaal bij de nagellak en ik vind ze dan ook niet echt een toevoeging. De kleuren waarin ze te verkrijgen zijn heten;
C10 Wonderland Green Card, C20 Miracle Heaven en C30 Lavenderlicious (dit vind ik overigens wel weer een hele mooie naam!). De adviesprijs is 3,79 euro.

Bij de oogschaduws zijn twee metallic eyeliners te verkrijgen. Want wat is een wonderland zonder verrassingen? Je kunt deze eyeliner krijgen in C10 Miracle Clouds en C20 Miracle Heaven vanaf 2,99 euro. Sinds een tijdje vind ik liquid eyeliners weer helemaal fijn en denk dan ook dat de wit/zilveren eyeliner wel aan mijn stash toegevoegd kan worden!
Neem voor een LE collectie zijn voor mij de nepwimpers. Of ik het nou een mooie toevoeging vind? Het oogt een beetje kitscherich, maar misschien staat het wel heel leuk. Één ding is zeker het past wel bij Wonderland. Ik vind ze in ieder geval niet heel duur, want voor 3,99 euro heb je ze al in huis.



Natuurlijk zitten ook de bekende nagellakjes in de lijn. Let er even op dat de vlindertjes op de flesjes precies in die kleuren zijn, waarin de nagellakjes te verkrijgen zijn. De nagellakjes beloven zeven dagen te blijven zitten en beloven een glossy of metallic effect te geven. Hierin komen de namen C10 Forbidden Apple, C20 Lavenderlicious, C30 Wonderland Green Card en C40 Miracle Heaven weer terug. De adviesprijs voor de nagellak ligt op 2,49 euro.
Wat ik dan wel weer leuk vind is dat je de tip-painters steeds vaker terug ziet. Ook in deze lijn vind je er één. De C10 Wizard Gold heeft een platina/goude kleur en werkt uitstekend om mooie versieringen op je nagels aan te brengen. Voor het leuke prijsje van 2,49 euro kun je deze in de winkels halen.  
And last but not least heb je nog een make-up oogschaduw kwastje. Voor 2,29 euro is deze kwast te verkrijgen.

Welke lijn vinden jullie leuker; de Whoom Booom collectie of de Enter Wonderland collectie?