Like this blog

donderdag 27 januari 2011

Win: Gosh Cover me up Make up Mousse!

Een tijdje terug heb ik deze Gosh Foundation gekocht. Per ongeluk heb ik alleen de verkeerde kleur gekocht. Nu wil ik hem graag aan één van jullie cadeau doen. Klik snel verder om te weten wat je moet doen om hem te winnen...


 De kleur is voor mij te donker, dus kijk eerste even of je er iets aan hebt. Het is de nr. 09 Walnut. De winkelprijs licht rond de 10 euro.


Wat moet je doen om te winnen:

♥ Volg mij op twitter via Bastante Blog
♥ RT : Win Gosh foundation van @BastanteBlog via www.bastanteblog.blogspot.com (of voeg er zelf iets leuks aan toe :)
♥ Plaats een comment hieronder met je twitternaam.
♥ Volg mij via Bloglovin (niet verplicht, maar ik zou het wel erg leuk vinden :D)

De winactie sluit 3 februari om 23.59