Like this blog

zaterdag 29 januari 2011

Wet & Dry Eyeshadow Hema


Al eerder gebruikte ik de Wet & Dry Eyeshadow nr. 03 van de Hema. Toen was ik er absoluut niet tevreden me en heb ik jullie dan ook afgeraden om hem te kopen. Inmiddels ben ik er achter hoe je deze oogschaduw wel goed kan gebruiken en nu vind ik hem zelfs mooi :). Nu wil ik dan ook aanraden om hem wel aan te schaffen. Ben je benieuwd hoe je hem wel goed kan gebruiken lees dan verder...





Zoals je kunt zien heb ik hem inmiddels al wat meer gebruikt. De oogschaduw heeft een erg mooie shimmering, maar helaas vond ik deze steeds over mijn hele gezicht terug en niet meer op mijn ogen. Nou zag het er, wanneer ik een primer gebruikte, al een stuk beter uit. Alleen de pigmentatie was nog steeds erg slecht, zoals je hieronder  kunt zien.

 met flits ^
zonder flits ^

Ik baalde best wel dat ik hem had gekocht. De oogschaduw kun je voor 8,95 krijgen, maar voor een paar euro meer had ik ook een mooie van Bourjois of L'Oréal gehad. Gelijk opgeven doe ik alleen niet, dus ik dacht laat ik hem dan ook nog maar eens nat proberen aan te brengen. Nog steeds vind ik dat wanneer er wet & dry op staat, dan moet hij ook goed zijn wanneer hij droog is.
Maar goed, terug naar mijn kleine experimentje. Ik heb hem dus ook nat geprobeerd en kijk nu eens naar de swatch van de oogschaduw.

 met flits ^
zonder flits ^

Het is nu echt veel beter en ook een stuk makkelijker aan te brengen. Het is wel een stuk lastiger om te blenden, maar wanneer het opgedroogd lukt dat wel. Een makkelijk paletje blijft het dus niet. Je hebt altijd water nodig en moet eigenlijk voor het mooi aanbrengen ervan wachten tot het droog is. Makkelijke is het dus niet, maar het blijft nu wel goed zitten.


Ik zal nog even kort uitleggen wat ik op de bovenste foto's gedaan heb. Over mijn gehele ooglid heb ik de licht witte oogschaduw aangebracht. Dan tot aan mijn arcadeboog en in de crease de donkerste groene oogschaduw. Ik heb aan de bovenkant van mijn wimpers een lijntje eyeliner tot halverwege mijn oog aangebracht. Op mijn waterlijn idem dito, ook heb ik onder mijn onderste wimperrand ook de licht witte oogschaduw aangebracht.

Wat vinden jullie van Wet & Dry oogschaduws over het algemeen?