Like this blog

maandag 17 januari 2011

Volumizer Mascara


Eventjes een korte blog over mijn nieuwe mascara. Ik vind hem zo ontzettend leuk en ik zal laten zien waarom. De gene die dit heeft uitgevonden is gewoon geniaal!
Het is een twee in een mascara en dat houdt in dat je in twee stappen de beloofde wimpers kunt krijgen. Eerst heb je stap een waarbij je je wimpers perfect scheidt en een dun laagje mascara aanbrengt. Heb je dit gedaan dan kun je bij stap twee ervoor kiezen om een dikkere laag mascara aan te brengen.
 
Ik zal proberen een beetje uit te leggen hoe het werkt. Je draait eerst de bovenste dop open. Dan komt er een dun steeltje uit met een mascara borsteltje waar niet zoveel mascara op zit. Dit doordat het borsteltje als het ware 'uitgewrongen' is. Wanneer je dop twee open draait zie je dat het steeltje ineens korter en dikker geworden is. Tijdens stap een (volg je het nog) haal je namelijk het steeltje met borsteltje en al door het steeltje van stap 2, vandaar ook het 'uitwringen'.
Op de bovenstaande afbeelding kun je zien dat je met stap een veel minder mascara in een keer krijgt dan bij stap twee.

Verder is de verpakking zwart en simpel, maar opvallend door de roze dik gedrukte letters erop (dik, volume = volumizer).
Zoals we gewend zijn van Bourjois is de mascara goed aan te brengen en blijft het goed zitten. Hij is er helaas nog niet in waterproof en dat vind ik wel een nadeel in ons koude kikkerlandje.

Je kunt de mascara kopen voor 14,90 euro. Ben je snel dan kun je voor 2 voor de prijs van 1 er twee bemachtigen of nog een ander leuk Bourjois product bij de Etos.