Like this blog

donderdag 3 februari 2011

Who's afraid?


Zelf ben ik niet zo van twee felle kleuren in één look gebruiken. Toen ik het filmpje over mijn lookbooks echter op nam, kwam ik een hele leuke look tegen met wel twee felle kleuren. Uiteindelijk heb ik daar zelf deze look van gemaakt, kijk mee voor een full face foto, how to en close up foto's!



De palets die ik voor deze look heb gebruikt zijn: Wet & Dry Eyeshadow nr 03 van de Hema en de Eyeshadow Kit Sparkling your eyes van de Kruidvat. Deze laatste heb ik een keer voor 3,- euro bij de Kruidvat gekocht in zo's aanbieding, maar hij is zo super goed! De kleuren zijn geweldig gepigmenteerd en ook het palet is super groot (20 x 20 met 12 verschillende kleuren). Goedkoop hoeft dus niet altijd slecht te zijn.
Maar goed, van de Wet & Dry oogschaduw heb ik alleen de donkerste kleur gebruikt en van het Sparkling your eyes palet heb ik een licht roze en een donker roze/rode oogschaduw met elkaar gemengd.




Breng op je hand de twee kleuren roze aan en meng deze door elkaar met je kwast. Breng over je gehele ooglid deze gemengde kleur aan. Daarna ga breng je net onder je arcadeboog, in de crease de groene oogschaduw aan. Trek deze in de buitenste hoek naar je wimperrand door. Breng hem ook tot drie kwart onder je onderste wimperrand aan.

Wil je de ooglook afmaken gebruik dan de roze kleur oogschaduw als blush voor je wangen. Let erop dat er niet te veel per keer op je kwast zit. Je kunt makkelijker meerdere keren er overheen dan dat je het eraf moet halen. Breng op je lippen een neutrale kleur aan en kies zeker niet voor roze om een barbie-effect te voorkomen. Ik heb als lipstick de Urban Baroque lipstick Marie Antoinette van Catrice gebruikt (nr C01).

Zouden jullie deze look overdag dragen?