Like this blog

maandag 24 januari 2011

Video

Op dit moment ben ik druk bezig met het editten en monteren van een filmpje. Ja, het is me eindelijk gelukt om een programma te vinden waarmee ik mijn video's om kan zetten in het juiste bestand. Alleen nu ben ik nog bezig met Windows Movie Maker die constant vast loopt. Ik hoop vandaag dus ook nog mijn filmpje te kunnen uploaden om aan jullie te showen. Kijk vanavond dus nog even of hij er al op staat!

Ps. Weet je een manier om WMM niet vast te laten lopen, please comment!

Edit: Het filmpje is inmiddels af en staat na drie en een half uur proberen eindelijk op youtube. Alleen nu kan ik hem niet vinden en dus ook niet plaatsen. Het is inmiddels 23.00 en ik vind het nu wel een mooie tijd om te gaan slapen. Morgen zal ik hem weer proberen te plaatsen!