Like this blog

vrijdag 7 januari 2011

Swatch I Love Berlin


Vandaag heb ik dan eindelijk de swatchen van I Love Berlin. Sorry dat het misschien niet zo netjes is als normaal, maar het moest snel sorry. Ik ben erg tevreden en vooral over de tip painter. Dus heb je nog de mogelijkheid deze aan te schaffen doe het dan zeker!


Als eerste de nr. 02 I'M A Berliner hier overheen heb ik de matte tip painter gebruikt genaamd nr. 01 Berlin Storry. Ik vind de groene erg mooi, maar zoalsgezegd wel beter voor een feestje en niet voor gewoon. Voor nail-art dingen zou je hem trouwens ook erg goed kunnen gebruiken. Hij smeert erg goed en is niet te dik. Je moet hem wel in twee laagjes aanbrengen anders dekt hij niet. Ook voor de tip painter geldt dat je er twee maal overheen moet. Je hebt namelijk snel te veel aan het smalle kwastje en dan lukt de nail-art niet zo goed. Oefening baart kunst.


En natuurlijk nog nr. 04 Buddy Bear. Mijn lievelings nagellak op dit moment :P en de naam is ook zo leuk! Ook deze droogt vrij snel en is na een laag al dekkend wat ik zeker een plus vind. Ik heb namelijk niet echt het geduld om het te laten drogen dan :).

Hebben jullie in de winkel eigenlijk twee verschillende nail sticker dingen kunnen kopen? Ik heb namelijk in twee verschillende steden gekeken en heb bij beide niet de licht blauwe kunnen kopen. Erg jammer!

Morgen heb ik, al zeg ik het zelf, een erg leuke nail-art tutorial voor jullie! Kijken morgen dus weer even!