Like this blog

zondag 9 januari 2011

Fresh Mint Cosmetics


Een tijdje terug heb ik bij Fresh Mint Cosmetics een pakketje besteld. Vier dagen geleden kreeg ik het binnen en nu heb ik eindelijk de tijd gevond om het te reviewen. Ik zal eerst het een en ander over de site vertellen en in mijn volgende blok de review van de nagellak geven!

Wanneer je tijd hebt moet je echt even een kijkje nemen bij Fresh Mint Cosmetics. Het is een ontzettend leuke, overzichtelijke site en ze hebben hele leuke (en veel voor mij nog onbekende) producten. Zo hebben ze nagellak van Saffron, ik had er nog nooit van gehoord, maar was wel zo nieuwsgierig dat ik er iets van heb besteld. Ook maken ze zelf hele lekker bad en douche producten. Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar het ziet er verukkelijk uit en ga zeker snel iets bestellen.

Ze verkopen bijvoorbeeld solid shampoo, Handmade soap of Bath bombs. Dit is allemaal al te verkrijgen onder de 5,00 euro. Dus ook leuk om iemand cadeau te geven! 

Ze verkopen ook make-up en dit van de merken: Maybelline, Rimmel, Max Factor, Saffron en W7
Ook allemaal voor leuke prijsjes en ze hebben een sale pagina waar je al nagellakjes kunt kopen vanaf 0,75 euro :D Ik heb het er niet op durven wagen omdat je niet zelf de kleur kan kiezen. Maar voor die prijs ben je al snel tevreden, toch?

Verder is de site echt heel erg overzichtelijk en laad deze erg snel, doordat er niet heel veel onnodige afbeeldingen bij staan. Je kan dus lekker snel even rondkijken. Ook de betaling afhandelen gaat makkelijk. Je kunt kiezen tussen IDeal of gewoon overmaken. De prijzen staan duidelijk vermeld en het totaal dat je kwijt bent ook.

Ik geloof dat ik het vorige week vrijdag besteld had en donderdag in huis had. Het duurde dus een kleine week, maar bedenk wel dat het nieuwe jaar hier tussen zat. Ik vind dus dat je echt snel wordt geholpen zelfs als je niet via IDeal besteld. Het wordt allemaal netjes afgehandeld en je krijgt een mail wanneer je betaald hebt en wanneer het opgestuurd wordt. Wat mij aangaat dus helemaal super!

Ik heb twee nagellakjes van Saffron gekocht. Voor 5,85 incl. verzendkosten was ik klaar. Ik zal vandaag nog een review van deze producten schrijven dus kom nog even terug!

Heb je al op de site gekeken? Wat is voor jou een musthave? 

2 opmerkingen:

Fresh Mint Cosmetics zei

Hoi Leonie,

Was toevallig aan het rondkijken en kwam je blog tegen! Bedankt voor je eerlijke review!

Leonie zei

Ik heb jullie nog wel een mailtje gestuurd! Hoop dat die nog aangekomen is :D

Een reactie posten